Sana da yaşlanınca torunlarınla aynı teknoloji bilgisine sahip olacakmışsın gibi gelmiyor mu? Onunla beraber oyunlar oynıcaksın, muhabbet ediceksin. Genç ruhlu, dinamik ve komik bir dede/babaanne/anneanne olacaksın dimi? Torunların her gün seni görmek istiycek diğer bütün dedelerden farklı olacaksın(hepsini sıralamaya üşendim bundan sonra hep dede diycem) . Ancak gerçek şu ki, öyle birşey OLMAYACAK. Teknolojinin hızına sen bile zor yetişiyorsun bi kere. Kimbilir neler çıkacak ortaya, teknolojinin gelişme hızı logaritmik artıyor artık(vuhuuuu). Şuan taptaze olabilir ama gün gelicek BEYNİN ALMIYCAK o teknolojiyi.
Ya herşey bir yana ne kadar salak olursan ol senin de hayvan gibi anlatıcakların var oluuoooom! Mesela diceksin ki bizim zamanımızda feys vardı oğlum, bildirim gelince ağzımız kulağımıza varırdı, Beğen'e tıklardık birbirimizi mutlu ederdik salak salak diceksin. Aldığın yanıt ne olacak biliyo musun; "tıklardık!?" . Sen de diceksin ki ee biz tıklıyorduk yavrum öyle sizin gibi "sanal hologramlı ortam"da buluşamıyorduk (bok gibi hayal gücü).
Ya da şu an kullandığımız iğrenç laflar değişecek, yerini kimbilir hangi iğrenç laflar alıcak. Laf arasında diceksin ki torununa; işte böyleee yaa ninenizle öyle bi geyik vardı aramızda. Torunlar: O__O
Ya çok şey var oğlum işte resmen dicekler ki 2 boyutlu çerçeve gibi bişeyden film izliyolarmış ya da birbirleriyle haberleşirken sadece seslerini duyabiliyolarmış dicekler. Hayvan gibi uzar gider bu böyle... Dur yaa niye durduruyorum ki kendimi, gelecekten replikler vol1 ; "eskiden bedenlerinde hiçbir eklenti yokmuş" , "eskiden insanlar kanserden ölürmüş" , "yaa abi yazık lan millet bi ara evlerini yere dikiyormuş" , "insanlar bi ara savaşsız yaşayabiliyormuş" ...
Şuan haaaaadi lüeeen diyosun içinden ama ilerde görüşürüz :)
Yeterince beyin mıncıklamışken son bi kez pandik atıyım; Geçmişte yaşayan geleceği yaşayamadığı için üzgün mü oldu yoksa gelecekte yaşıcak olan geçmişi göremediği için pişman mı olacak?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder