15 Ocak 2012 Pazar

Flasback

Ya 6. sınıfta bi kız vardı, bi türlü tavlayamamıştım. Ama bütün sınıf biliyordu yani aramızda böyle bişey olduğunu, herkes benim beceriksiz olduğumun farkındaydı. Ama ben de kuul olmaya çalışıyorum böyle arada pas vermiyorum falan. “Kaçan kovalanır” yasasını uygulamaya çalışıyorum ama sadece kaçıyorum ben kız resmen takmıyo beni.
Neyyssseee günlerden bi gün kız sırada oturuyo, bizde kızlı erkekli bi grupla tahtanın önünde geyik çeviriyoruz. Artık nasıı gaza geldiyseem kıza hava atıcam böyle ortamın popüler elemanı olucam diye kapının üstündeki yere tutunmaya çalışcam ama baya uzaktan atlıcam. İşte millet de doldurdu tabi beni ben nasıı gaza geldiim, uçuyorum resmen havadan. Şebeklik yapmaya başladım, boğa gibi boynuz yapıyorum kendimee ayağımı yere sürtüyorum falan. Allahım yazarken bile utanıyorum :D gerildim gerildim gerildim bi atladımm… tutundum.. elim kaydıı.. o hızla dönmeye başladım.. tam yatay pozisyona geldim.. ve  PAAAT diye düştüm. ilk 10 saniye hiç kımıldayamadım. sonra duyduğum sesler yükselmeye başladı kulağımda. şöyle bi ses: HOHOAHOAHAOHOAAAAAAA ! Lan onları duyunca bozuntuya vermiyim diye bende gülüyorum ama NASI ACIYO ! Kıpırdayamıyorum ya o kadar kötü düştüm yüksekten. Ulan en kötüsü kafayı çevirdim, benim kız ağzı kulaklarında AHAHA diye gülüyo. (HOAHOAHOA ya göre daha karizmatik evet). Neyse bacaklarımı hissetmeyerek kalkıp sırama oturmuştum. O kızla ilgili de bir daha hiç bişey olmadı zaten, 2 gram aklı olan bütün kızlar da aynı şeyi yapardı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder