11 Ocak 2013 Cuma

Salak Mete

Evet efendim size hala anlam veremediğim salaklığımı anlatıyorum. Bir insan nasıl bu kadar salak olabilir demeyin ben de bilmiyorum. Anlatmadan önce bilmeyenler için şu bilgiyi vermem gerek. Metrobüs durakları şöyledir : mecidiyeköy > 20 durak > cennet mahallesi > 4 durak > avcılar > en son işte 7-8 durak falan var. Şimdi ben cennet mahallesindeyim ve mecidiyeköye gitmek istiyorum. (verdiğim haritadan rotaları kontrol ederek okuyabilirsiniz çünkü az sonra kafanız karışabilir) Neyse yanlışlıkla avcılar yönüne binmişim. HAHAHA ÇOK KOMİK DİMİ.. yok yok dur ..(SALAKLIK BİR) Bindim tamam mı , ben cennet mahallesini o 7-8 durak yazdığım yerlerde sanıyorum ve doğru yönde olduğumu düşünüyorum. Neyse metrobüsün son durağı da avcılar.. İndim avcılarda, aynı yönde aktarma yaptım.  (Yani ben avcıları geçtim mecidiyeköye yaklaşıyorum sanıyorum ama daha da uzaklaşıyorum aslında) (SALAKLIK İKİ) Bu hareketten 10 dakika sonra falan " LAAAN BU DURAKLAR NE! BEN YANLIŞ YÖNDEYİMMM " aydınlanmasını yaşadım. Sonra tekrar ters yöne bindim bu arada bilgeye mesaj atıyorum allahım ne salağım ters yönde aktarma yapan tek salak benimdir herhalde diye. Neyse avcılarda bidaha aktarma yapmam gerek. Ve naptım; AVCILARDA İNİP KARŞI PERONA BİNDİM! (SALAKLIK ÜÇ) Ve bunu elimde telefonla "hehe ne salağım" diye anlatırken yaptım. Bunu yapan tek salak benimdir demiyorum çünkü normal bir insanın bunu yapma ihtimali bile yok. İlk salaklığımda mesajlaşırken gülüyordum falan ama artık moralim bozuldu. Beynimi nerede düşürdüm diye düşünüyordum. Yani o kadar saçma ki olay HİÇ KOMİK DEĞİL ARTIK. En son doğru yöne bindim ama çok şüpheli gidiyorum yani. Bitsin istedim bu işkence. Bu yazıyı da şuan hala metrobüsün içinde yazıyorum yanımdaki adam 10 dakikada bir osuruyo konsantre olamıyorum nasıl bir gün bu bilmiyorum. (ÖLÜM VURUŞU) Bilge benle nasıl çıkıyor hala bilmiyorum ama çıkıyor. Siz de arkadaşlığınızı bozmayın şu kardeşinize bi yardım eli uzatın derim :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder