6 Mayıs 2012 Pazar

Ekmek parası kazanan mete modeli

Yeniden laterne kafede çalışmaya başladım. Sadece haftasonları ama bu sefer. Geçen sene 2 ay çalışmıştım, ilk başladığım zamanlar kendimi gaza getiriyodum "meteee lannn kendi ayaklarının üzerinde duruyosunn artık hayat sana daha kolay gelicekkk" falan diyodum. Halbuki bilgisayar parası için girdim, bilgisayarı aldım çıktım, öyle evi geçindirdiğim, eve ekmek getirdiğim falan yoktu yani. Ama güzeldi işte gece paranı alıp çıkmak. Nehirle beraber çalışıyoduk, tiplerle yurda gider gitmez yemeksepeti söylerdik. Oysa kafede bissürü yemek var ama illa yemeksepeti olcak müsrüflük yapmadan tadı çıkmıyo bu işin. Maaşı da hiç dokunmadan bankaya yatırırdım ohh..

Neyse efendim yine başladım bu sene ama sadece haftasonları ve part time çalışıyorum. Abla sağolsun kırmadı hemen işe aldı. Gerçi eleman açığı varmış "tabi tabi mete istediğin zaman gel takıl" diye ayak yaptı ama gözleri yalvarıyodu ben gördüm.

Ulan geçen sene sıkılmıştım falan ama bu sene valla özlemişim biraz be. Çok hoşuma gitti tekrar oranın elemanı olmak. Aslında bunun bariz bi nedeni var o da şu; abla bulaşık bakinesi,buzdolabı,kahve makinesi almış. Ne kahve yapmakla ne de bulaşık yıkamakla uğraşıyorum. Yukarıda da iki tane teyze çalışıyo, işim düşünce "peynirli omleeeeettt!!" diye bağırıyorum yapıyolar ohhh missss.. Sadece servise çıkıyorum nerdeyse.

Ha bide 50-60 yaşlarında bi teyze çalışıyo, çok tatlı, muhabbeti de çok güzel ama "teyze 2 çay koyarmısın" derken bile utanıyorum lan. Napcam bilmiyorum höfff... Bide bana siz diyo. Siz nerelisiniz, siz çok yorgun görünüyosunuz falan... Bu iş böyle gitmez ! Naapıyım ediyim o teyzeyi kovdurıyım HEHEHEHE.

Ayrıca pelini de işe dahil ettim, beraber çalışıyoruz laf falan atışıyoruz sıkılmıyoruz, ayaklarımızın üzerinde duruyoruuzz aabbbii, kimseye ihtiyacımız yokkk bizimm, allahınn fakirlerii size mi kaldıkk, yeter bu lanet hayattan çektiğimizz !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder