23 Mayıs 2012 Çarşamba

"Beynim rüya görmüş" başlıyor...

Şöyle bişey duymuştum, sabah uyandığınızda ilk 5 dakika içinde rüyalarınızı ayrıntılı hatırlayabiliyorsunuz, ama 5-10 dakikadan sonra teker teker silmeye başlıyo beyin. Ayrıca en uzun rüyanın 7-10 saniye olduğunu da duymuştum. 

Yeni bi alışkanlığım var, sabah uyanır uyanmaz hemen telefona sarılıyorum, rüyanın en ayrıntılı kısımlarını bile yazıyorum mesaj kısmına. Şok oldum resmen, o kadar uzun bi mesaj oluyo ki , 10-15 kısa mesaj uzunluğunda falan oluyo.

Tek tek yazıcam buraya hepsini. Öyle manyak komik zuıhSUAHUIAHAA diye gülceğimiz şeyler değil ama o kadar saçma oluyolar ki bütün ayrıntıları yazınca. Yani çok parça pinçik rüyalar görüyomuşum meğerse. Rüyada neden olduğunun hiç bi açıklaması olmayan kısımlar oluyo. Altına da 3-5 cümle kendi düşüncelerimi yazıcam, bilinçaltıma sövebilirim belki , öyle yani paylaşıyım dedim, siz de deneyin lan valla çok garip, akşam okuduğumda bile oha bu rüyayı ben mi görmüştüm diyorum. DENEYİN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder