3 Mart 2012 Cumartesi

Düşünürken dinle(yeme)mek..

Hani bi yerde otururken düşünürsün, düşünürken ortamdan koparsın, gözlerinin nereyi netlediği belli olmaz ya.. İşte o olaya bi isim koyulmalı bence, ya da var mı bilmiyorum belki vardır. Çünkü o anda yaşamıyosun resmen uyuyosun gibi bildiğin. Bilmiyorum belki de benim dalmalarım biraz ağır oluyo ama geçen gün şöyle bi olay oldu;

Atılla bi cafede kahve içiyoruz muhabbet ediyoruz falan , bana çok hararetli bişeyler anlatıyo, ben de dinliyorum. Neyse dinlerken tam sol çaprazımda yaşlı bi amca dikkatimi çekti. Bütün hareketlerini incelemeye başladım (zaten beni tanıyanlar bilir konuşurken çok az göz teması kurarım genelde etrafa bakıyorum). Adam aklısıra çok titiz ve elit birisi, garsonu çağırıyo "Canım şu çayı al, tabağına peçete katla koy, şekerleri de ayır istemiyorum" falan diyo. Bildiğin uyuz. Neyse efenim yaklaşık 3-4 dakika inceledim böyle ben adamı, sonra birden şöyle bi ses yükselmeye başladı; " azzzınııvunu nananammii ezziiniiizi yununuaazimi...." Hayatımdaki en büyük aydınlanmalardan biriydi yemin ederim. Meğerse atıl onu dinlemediğimi anladıktan sonra saçma sapan konuşmaya başlamış, ben de dinliyo gibi gülümsüyomuşum 3-4 dakkadır. Tamam böyle çok yapmıştım birilerine ama bu ilk kez kullanılmıştı, resmen derinlerden yükseldi yani ses çok garipti, aynı baygınlıktan uyanmak gibi (1 kere oldu). Tabi iyi bi küfür yedim, haketmiştim yani..

Bu dalma konusunda bide şöyle bi sıkıntım var.. Atölye , cafe gibi kalabalık yerlerde dalıyorum bazen ve kendime geldiğimde tam gözümün hizasında bi kızın dekoltesi ya da frikiği falan oluyo. Allahım nası utanıyorum, resmen kaç dakkadır öküz gibi bakan bi hayvanım  o an. Yani bilerek baksam, o kadar utanmıycam ama yanlış anlaşılınca insan kötü hissediyo bilader! Hele hele boktanın da boktanı kendine geldin, dekolteyi gördün, kafayı kaldırırken kızla göz göze geldin. HAH SIÇ... Tanıdıksa falan bi daha nası bakıcam lan o kızın yüzüne. Ama artık tecrübelendim, eğer kendime geldiğimde uygunsuz bi noktaya kitlenmişsem kafayı hiç yukarı kaldırmıyorum. hoop yana doğru kafayı çevirip virajdan çıkıyorum yani.

Valla sonuç olarak saygısız da olsam, sapık da olsam giricem o moda kardeşim, o an onu düşünmek istiyosam kimse kusura bakmasın, düşünücem. Ohh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder