Bi arkadaşım bi eleştiri yaptı , örneklerin eksik diye. Abi ben burda 40 yıl boyunca blog yazsam da düşüncelerimi yüzde yüz aktaramam. O yüzden çok doğru söylüyo yani, örnek bulamıyorum lan resmen. Ki blog işinde öyle beni tanımayanlarda okusun, kitle genişlesin bilmemne gibi bi çaba da yok zaten, öyle bi amacım olsaydı farklı yollara başvururdum. Ama burda bizbize fikir transferi yapıyoruz yani. Hatta bazı arkadaşlarım "ben de şöyle düşünmüştüm bu konuda" diye geri döndüklerinde tadından yenmiyo yani muhabbet. Hem benim öküzlüğümü yüzüme vuruyorlar, bak şu örnekleri de verebilirdin diye. Biz de bişeyler öğreniyoruz böylece..
Bide bi eleştiri yapcam diye kasılıyolar ya, yapmayın lan burdan söylüyorum :D oğlum mal gibi yazıyoruz buraya işte, benim neyime zaten ciddi yayın yapmak, o yüzden ağzınıza geleni söyleyin ki bari insanları yormayalım :D
Öpüyorum hepinizi mete ablanız ağzınızı yer sizin...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder