24 Nisan 2012 Salı

HayalSizsiniz

Hayalsiz bi hayat düşünemiyorum. Olamaz zaten. Bi insan geleceği için mutlu şeyler düşünüp, kendini kandırmadan ayakta duramaz. Hatta bazen tek bi hayal, gerçekleşmesi zor olsa bile, anında seni mutlu eder, yüzün gülerek gününe devam edersin.

Hani bazen olur ya, birden moralin bozulur, neden bozulduğunu da bilmezsin ve "şu an beni ne mutlu edebilir" diye sorduğunda yanıt bulamazsın. Kısa süreli de olsa insan çok kötü hisseder, çünkü HAYAL BİLE KURAMIYOSUN. Hatta ben hayal listeme bi göz gezdiririm tam o anda; yurtdışı, kariyer , gezmek, eğlenmek ... Yok , hiçbiri işe yaramaz o psikolojideyken.

Allahtan benim 5 dakika falan sürüyo bu mallık. Ama bazen yolda kimsesiz-evsiz birisini gördüğümde empati yapmak imkansız oluyo. İmkansız da zaten... Kendi kendime diyorum, hayalleri ne kadar gerçekçi acaba? Hani onun için hayal demek ne demek, vakit harcamıyodur heralde, düşünüp geçiyodur. Hepimizin eşit (!) olarak geldiği dünyada tek amacı "ölmemek". Hayal biraz komik bi kelime sanki onun için...

Ama yine de söylüyorum, inşallah hayali vardır. Hatta kurabildiği kadar çok hayal kursun. İmkansız bile olsa, insanı hayata bağlayan en önemli etken hayal, BENCE. Çok zor bişey de değil zaten...

Eleştirildimm alaarmaaa alarmaaaa

Bi arkadaşım bi eleştiri yaptı , örneklerin eksik diye. Abi ben burda 40 yıl boyunca blog yazsam da düşüncelerimi yüzde yüz aktaramam. O yüzden çok doğru söylüyo yani, örnek bulamıyorum lan resmen. Ki blog işinde öyle beni tanımayanlarda okusun, kitle genişlesin bilmemne gibi bi çaba da yok zaten, öyle bi amacım olsaydı farklı yollara başvururdum. Ama burda bizbize fikir transferi yapıyoruz yani. Hatta bazı arkadaşlarım "ben de şöyle düşünmüştüm bu konuda"  diye geri döndüklerinde tadından yenmiyo yani muhabbet. Hem benim öküzlüğümü yüzüme vuruyorlar, bak şu örnekleri de verebilirdin diye. Biz de bişeyler öğreniyoruz böylece..

 Bide bi eleştiri yapcam diye kasılıyolar ya, yapmayın lan burdan söylüyorum :D oğlum mal gibi yazıyoruz buraya işte, benim neyime zaten ciddi yayın yapmak, o yüzden ağzınıza geleni söyleyin ki bari insanları yormayalım :D

Öpüyorum hepinizi mete ablanız ağzınızı yer sizin...