Zar adamı okudunuz mu bilmiyorum. Listesine kendisiyle alakası olmayan kişilikler yazıp zar atıyor adam ve çıkan kişiliğe bürünmeye yemin ediyor kendi kendine. Böylece yavaş yavaş kendi kişiliğini kaybediyor falan filan. Ben de farkettim ki son zamanlarda bu tarz hareketler yapmaya başladım. Öyle oturup öküz öküz zar atmıyorum tabiki ama normalde hiç yapmayacağım şeyler yapmaya başladım.
Birkaç örnek verelim.. Geçen gün börekçide kahvaltımı yapıyordum, abinin biri hesabını öderken dedi ki; "ne kadar tuttu benim güzel abimm!?". Bu delikanlı edalar bende yok, garipserim böyle şeyleri. Ama hoşuma da gider bu samimiyet. Peki noldu o ortamda? Adama "ahaha adama bak nası konuşuyo" diye güldüler falan mı? Hayır. Rezil falan olmadı yani. Dedim bi gün deniyim en fazla insanlar benim gibi önyargı kurarlar. Aynı yerde yedim böreğimi, abinin kızı vardı bu sefer. "2 börek 1 çay ne kadar yapar benim güzel ablamm!?" diyip efeler gibi çıktım börekçiden. Hoşuma gitti ben de devam ettim bu oyuna. Yaptıklarım da herhangi birinden görüp benim yapamayacağımı düşündüğüm şeyler. Bi arkadaşıma bungee jumping yaptığımı söyledim, yalan söyledim yani. Geçen gün fular takıp saçma bi sergiye gittim, hatta bi kadınla bi eseri tartıştık entel entel. Hayatımda tek sevmediğim yiyecek olan ciğeri yiyip "bayılıyorum buna yaaaau" triplerine girdim. Otobüs durağında tanıştığım bi adamla konuşurken iktidara ana avrat küfrettim. Yeditepeden bi kız arkadaşımla konuşurken starbucks'ın kahvelerine bayıldığımı her sabah orada kahvaltı yapmadan zihnimin açılmadığını söyledim. Araba kullanırken sigara içip kolumu camdan dışarı çıkardım. Pantolonumun paçalarını sıvayıp topman'de gay kıyafetleri baktım ama almadan çıktım. Hocayla konuşurken burnumu karıştırdım. Çok yakın bi arkadaşıma fazladan bir sürü övgü saçtım bizzat kendi yüzüne. Parkın birinde çimlere uzanıp sanki doğaya aşıkmışım gibi gülümseyerek etrafı süzdüm. Bunların hepsini 4-5 ayda yaptım. Haa bide bi blog yazısı yazıyım ve yazdığım hiç bişey gerçek olmasın dedim. Şuan yazıyorum. Belki bi kişi bile olsa bişeylerin farkına varır diye. Börekçiye gittim ama o yalan değil, kolay gelsin ciğerini yediklerim..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder