15 Kasım 2012 Perşembe

metrodaykene..

Ya bu metro kaç paradır acaba. Acaba fazladan bi metro satın alacakları zaman çok düşünüyolar mı yoksa çat diye alabiliyolar mı. Alırlar tabi lan adamlar anadolu yakasına kaç tane metro hattı açtılar, ceplerinden vermiyolar heralde biz veriyoz parasını. Ama olsun en azından hepsini cebe indirmek varken bişeylere harcadıklarını da görüyoz, öküzlemesine cebe indirenleri de biliyoz. Ben olsam cebe indirir miydim lan acaba heheh çok para ya hehehee.. Öyle kıytırık metrolar gibi de değil ha, yurtdışındakiler bok gibiydi bunlar çok güzel. Uff günde kaç para harcıyolardır acaba, görevlileri, metro elektiriği, televizyonlar, ışıklar, yürüyen merdivenler.. Cevahir avm kaç para harcıyodur acaba bi günde. O da küçük bi devlet sayılır kendi içinde. O da vergisini dükkanlardan almış oluyo dimi. Hhee valla öyle. Yaa of bugün sabah yine derse gitmedin salak mete. Yaa 12 saat uyudun hala nası uykun olabiliyo. Sen şu karşındaki kitap okuyan adam gibi yaşamaya hevesli birisi olamıcakmısın hiç, anca kıç büyüt. Nası yapıyolar yaa, benim dinç olabilmem için bi 3-4 saat geçmesi lazım. Bide kahvaltı yerine adam gibi yemek yesem olmuyo mu, kahvaltı ne yaa. Kurufasulye falan yesem.. Zamanım olsa göbeğimi eritirdim kas yapardımi basket oynarken bi gram yağ yoktu bu ne ya. Karşımdaki de hala kitap okuyo bu kesin kas da çalışıyodur ona bile hevesi vardır kesin. Ama ben bi güne dinç başlamam için 3-4 saat erken kalkmam lazım o da imkansız.. ööfff